Copyright © 2024 – MARZINC
Müşteri memnuniyetini sağlamak ve sürdürmek laboratuvarımızın birincil hedefleri arasında bulunmaktadır. Müşterilerin memnuniyetini izlemek amacıyla her raporla birlikte müşteri memnuniyeti anketi gönderilir. Faks, e-posta veya posta ile gelen müşteri anketlerinin laboratuvara ulaştığına dair müşteriye bildirimde bulunulur. Gerekli çalışmaların yapıldığına dair müşteriler bilgilendirilir. Gelen cevaplar Yönetimi Gözden Geçirme toplantılarında ele alınır.
TS EN ISO/IEC 17025 standardımız gereği size daha iyi hizmet verebilmemiz ve kendimizi geliştirmemiz adına Müşteri Memnuniyeti anketimizi indirerek doldurmanızı ve e-posta ile laboratuvar@marzinc.com.tr adresine göndermenizi rica ederiz.
Marzinc A.Ş. kapsamında olan laboratuvar faaliyetleri ve sonuçları ile ilgili memnuniyetsizliğin herhangi bir kişiden, müşterilerden veya diğer ilgililerden iletilmesi durumu şikayet olarak tanımlanır ve bu şikayet prosedürü çerçevesinde gerekli işlemler uygulanır. Şikayet başvuru formunu indirerek doldurmanızı ve e-posta ile laboratuvar@marzinc.com.tr adresine göndermenizi rica ederiz.
İtiraz-Şikayet İş Akış süreci hakkında bilgi edinmek için tıklayınız.
Kuruluşumuzdan itibaren çevre ve sürdürülebilirlik çalışmalarıyla sahip olduğumuz doğanın korunmasında önemli bir rol üstleniyoruz.
Sanayi kuruluşlarının filitreleme yöntemi ile biriktirdiği baca tozlarını yüksek ısıl işlem ve bir dizi prosesden geçirerek çevreye zararsız hale getirir, içeriğindeki çinko oksiti ekonomiye kazandırırız.
İleri ve modern bir teknolojiyle kurulan Marmara Çinko Geri Kazanım dünya üzerindeki benzerlerine göre çok daha çevreci ve verimli bir şekilde üretim yapıyor.